Nieuws

Het is bijna een jaar geleden dat ik mijn laatste bericht postte (over Groningse ruilbibliotheken). Daarna ben ik vooral bezig geweest op mijn fotoblog. Maar ondertussen heb ik wel nagedacht over wat ik met mijn Jodoc-blog zou gaan doen. Het zal minder gaan over bibliotheken. Maar ik heb nog wel een paar andere thema’s achter de hand.

Afgelopen vrijdag 25 november (‘Black Friday’) bestelde ik bij mijn hostingprovider Antagonist een upgrade voor mijn fotoblog pakket. Dat geeft de mogelijkheid om dit Jodoc-blog in januari 2017 te verhuizen van WordPress.com naar een WordPress.org installatie bij Antagonist. De naam Jodoc zal niet veranderen.

Binnenkort meer hierover.

 

verhuizen

.

Geef een reactie

