Zwerfsteentoerisme (4): Aaibare Stenen bij Amerongen

LET OP: deze blogpost is verplaatst naar: https://www.jodoc.nl/architectuur-beeldende-kunst/zwerfsteentoerisme-4-aaibare-stenen-bij-amerongen/

 

.

2 Reacties op “Zwerfsteentoerisme (4): Aaibare Stenen bij Amerongen

  1. Ik vond het heel apart om deze stenen in het bos te zien heel mooi, maar er stondgeen verklaring bij. Ik wist niet waarom ze daar lagen

    • Ik kan me goed voorstellen dat, als je van niets weet, het wel een verrassing is om deze stenen te zien. Bij deze stenen zelf staat geen uitleg. Er is wel een folder te downloaden, zie mijn tekst bij Bezoekersinformatie.

Geef een reactie

