Munnekeholm Midgetgolf Mania (2)

[Bijgewerkt 28-03-2014] Het Munnekeholm Midgetgolf Mania evenement afgelopen week had voor mij nog een onverwachte verrassing in petto: een troostprijs in de MMM bekerfinale. Munnekeholm Midgetgolf Mania, Groningen 2012Ik kwam zondag 26 augustus – de laatste dag – nog eens langs om met vrienden een afscheidsrondje balletje te tikken. Wat bleek? Er was deze avond ter afsluiting een heuse bekerwedstrijd georganiseerd. De Munnekeholm Midgetgolf Mania beker stond al te pronken bij het Koffiestation. Daar konden we natuurlijk niet zomaar aan voorbijgaan. Vier teams gaven zich op voor de voorronde. En zowaar, mijn score was goed voor een plaatsje in de finale. Twee dames en drie heren mengden zich in de eindstrijd. Langs de lijn zorgde een flinke groep supporters voor begeleidend commentaar, de nodige afleiding en uitbundig applaus. De terechte winnaar en zijn kameraad, die tweede werd, had ik halverwege de wedstrijd al horen overleggen waar zij de beker thuis zouden plaatsen. Daar kon ik wel inkomen. Je moet altijd voorbereid zijn op succes. Zelf was ik achteraf meer dan tevreden met mijn laatste plaats. Want ik kreeg van The Tobies (de ontwerpers van hole 9, een modelspoorbaantje met bijpassend berglandschap, dat na deze week grotendeels aan gort geslagen was) een plastic miniatuurchaletje mee als poedelprijs. Die krijgt bij mij een ereplaats. Mede namens Maria en Lex: complimenten aan Karina en alle meewerkende kunstenaars voor dit geweldige idee en de spectaculaire uitvoering. En aan Emiel en Douwe voor hun koffie, thee en hartelijke ontvangst. Ik mag hopen dat Munnekeholm Midgetgolf Mania volgend jaar weer terugkomt. Als topattractie in het Noorderzon programma.

Foto’s

 Munnekeholm Midgetgolf Mania, Groningen 2012
 Munnekeholm Midgetgolf Mania, Groningen 2012  Munnekeholm Midgetgolf Mania, Groningen 2012
 Munnekeholm Midgetgolf Mania, Groningen 2012
 Munnekeholm Midgetgolf Mania, Groningen 2012  Munnekeholm Midgetgolf Mania, Groningen 2012
 Munnekeholm Midgetgolf Mania, Groningen 2012

[28-03-2014] extern fotoalbum vervangen door fototabel. Zie ook: Munnekeholm Midgetgolf Mania

Geef een reactie

